فصل آخر سریال «چیزهای عجیب» به اندازه‌ی ۸ فیلم سینمایی کامل است
نوشته شده توسط : mostafa

دنیای وارونه یکی از عناصر مهم فصل پنجم سریال Stranger Things است.

یکی از رازهای ماندگار سریال «چیزهای عجیب»، دنیای وارونه، نقطه کانونی داستان در فصل آخر خواهد بود. در فصل 4، متوجه شدیم که این دنیای موازی، که آینه‌ای از دنیای انسان‌ها است، شبیه به هاوکینز است که دروازه مادر توسط ایلان باز شد. طبق گفته نتفلیکس لایف، طرفداران می توانند در فصل جدید منتظر پاسخ های ملموس در مورد دنیای وارونه باشند.

برادران دافر، خالقان Stranger Things، گفته‌اند که از شروع فصل اول سریال، یک سند ۲۵ صفحه‌ای تهیه کرده‌اند که اسطوره‌شناسی سریال و جهان‌سازی را توضیح می‌دهد، به‌ویژه جهان Upside Down. راس دافر گفت: "تنها چیزی که در قسمت دوم فصل چهارم وارد آن نمی‌شویم و توضیح نمی‌دهیم، اسطوره‌شناسی دنیای وارونه است. ما به آن اشاره می‌کنیم و سرنخ‌هایی ارائه می‌دهیم. مطمئنم کسی در Reddit است. می تواند همه چیز را به هم گره بزند، اما در نهایت فرضیه فصل پنجم و آخر سریال درباره دنیای وارونه است."

10 سکانس از سریال «چیزهای عجیب» که مستقیماً از فیلم های کالت الهام گرفته شده است
فصل پنجم سریال «چیزهای عجیب» نتفلیکس به دلیل اعتصابات کارگری هالیوود با تاخیرهای قابل توجهی روبرو شده است. این سریال که در ابتدا قرار بود تولید آن در می 2023 آغاز شود و در تاریخ احتمالی در سال 2024 منتشر شود، در بحبوحه اعتصابات مجبور به توقف تمام فعالیت های خود شد. پس از یک وقفه طولانی، سرانجام تولید در ژانویه 2024 از سر گرفته شد. انتظار می‌رود که عکاسی اصلی در طول سال ادامه یابد و تاریخ پایان آن در 22 دسامبر شایعه شده است. با این حساب انتشار آخرین فصل سریال Stranger Things به احتمال زیاد تا سال 2025 به تعویق افتاده است.




:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: